دانلود ترانه خونه داریوش
نوشته شده توسط : امیرحسین

 

خونه این خونه ویرون

واسه من هزار تا خاطره داره

خونه این خونه تاریک

چه روزایی رو به یادم میاره

 

اون روزا یادم نمیره

 دیواره خونه پر از پنجره بود

تا افق همسایه ما

دریا بود ستاره بود منظره بود

 

خونه،خونه جای بازی برای آفتاب و آب بود

پر نور واسه بیداری

پر سایه واسه خواب بود

 

پدرم میگفت قدیما

کینه هامون دور انداخته بودیم

توی برف و باد و بارون خونه را با قلبامون ساخته بودیم

 

خونه عشق مادرم بود

که تو باغچه ش گل اطلسی می کاشت

خونه روح پدرم بود

چیزی رو هم پایه خونه دوست نداشت

 

خونه،خونه جای بازی برای آفتاب و آب بود

پر نور واسه بیداری

پر سایه واسه خواب بود

 

سیل غارتگر اومد از تو رودخونه گذشت

پلا رو شکست برد ،زد و از خونه گذشت

دست غارتگر سیل خونه رو ویرونه کرد

پدر پیرم کشت،مادر دیوونه کرد

 

حالا من موندم این ویرونه ها

پر خشم و کینه دیوونه ها

من زخمی،من خسته من پاک

مینویسم آخرین حرف رو خاک

 

کی میاد دست توی دستم بذاره

تا بسازیم خونمون دوباره

کی میاد دست توی دستم بذاره

تا بسازیم خونمون دوباره 

 

 

برای دانلود ترانه اینجا کلیک کنید.

 

 





:: موضوعات مرتبط: داریوش(14) , ,
:: بازدید از این مطلب : 19291
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: